Verzending en retour
VERZENDING
Verzenden binnen Nederland is geheel kosteloos. De meeste bestellingen worden geleverd per briefpost. Het is dus niet nodig om thuis te blijven tenzij je natuurlijk écht niet kan wachten. Bij meerdere aantallen wordt de bestelling vel verzonden in een pakket.
De gemiddelde levertijd van chipped-card.nl is 1-3 werkdagen binnen de EU.
Bij gepersonaliseerde producten hanteren we een levertijd van 10 werkdagen binnen de EU.
Zodra wij de Chipped Card of Smart Button hebben verstuurd, ontvangt u hiervan een bevestigingsmail en een track & trace code om de bestelling te volgen.
RETOUR
Niet helemaal tevreden met het product dat je hebt besteld? Geen probleem! Je kunt artikelen tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour sturen. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Neem voor het retourneren van je bestelling contact op met info@chippedcard.nl. Je kunt de bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Om in aanmerking te komen voor de retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in nieuwstaat bevinden Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Custom artikelen (indien van toepassing)
Custom artikelen worden volledig gepersonaliseerd en kunnen daarom niet geretourneerd worden.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen producten met het standaard tarief kunnen worden terugbetaald, voor producten in de uitverkoop ontvangt u een cadeaubon.
Omruilen (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn.
100% Tevredenheidsgarantie
Klanttevredenheid is onze #1 prioriteit!
Bij Chipped Card doen we er alles aan ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw product. Als je een beschadigd product hebt ontvangen, wordt er zonder extra kosten een vervangend product opgestuurd.
Als er problemen of zorgen zijn met je bestelling, stuur dan gerust een e-mail naar info@chippedcard.nl zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.